1 Temmuz 2011 Cuma

BAŞBAKANIN FUTBOL ANLAYIŞI

Başbakan Erdoğan bir anlamda yeni dönemin ilk gövde gösterisini yaptı.İster gelin ister gelmeyin diyerek özetledi herşeyi.
En dikkat en çekici vurgusu “sayımız herşeye muktedir” oldu. Ki o vurgunun altında yatan “uzlaşı arayanlara o dediğiniz bizde yok” anlamı taşıyordu. Hele hele komisyonlar çalışmaz, meclis kilitlenir diyenlere gösterdiği anayasa mahkemesi kararı da tuzu biberi oldu.
Erdoğan’ın vermek istediği mesaj daha basit olamazdı aslında. Çoğunluk benim; ben ne dersem o olur. Mahallenin toraman,arkası kalabalık, harçlığı çok çocuğunun haliydi başbakanınki.Yani muhalefete de, bağımsızlara da,lafın arasında Çankaya’ya da rest çekti. Köşk’e azınlığın çoğunluğa tahakkümü mü olacak diyerek “hakemlik  yapma” dedi.
Top benim,kale benim,sahayı Tokim yaptı,taraftarın yüzde 50’si arkamda,327 lisanslı 4 yıl sözleşmeli topçular bende,zaten 3 sezondur oynadığımız her maçta vurduğum hep gol,sıkıntı olursa diye GOL KRALI bile transfer ettim, ee neden sizinle oyanayım ki.Kulüpler Birliği Başkanını da ben seçerim, Milli Takım Hocası'na da ben karar veririm dedi.Sadece bu sezon değil, son iki sezonda öyle yaptı.Erdoğan sonunda bu ligin isim hakkı bile bende diyerek rakiplerini alt kümeye itti.
Tıpkı yukarıdaki gibi; Başbakan bir kez daha elindeki büyük gücün farkında.O farkındalıkla muhalefete kırmızı kart gösterdi .Çünkü bu oyunda hakem de benim dedi.Final maçının sonrasında yaptığı ilk açıklamada fair play vurgusu yapsa da, yeni  sezonun ilk iç saha maçında Chp’yi taraftara şikayet etti.Oyunu kuralına göre oynamıyor,maç başladıktan sonra kural değiştirmeye çalışıyor dedi.
Final maçının ardından; yeni sezona başlarken Tahkim Kurulu’nun aldığı kararların tartışılması doğru olmaz dedi. Federasyonun CHP’ye kadronuzda oynaması sakıncalı, sağlık raporu da sicil kaydı da bozuk oyuncuları var diyerek, verilen saha kapatma cezasının az bile olduğunu iddia etti. O iki oyuncunun tribünlerdeyken sahaya yabancı maddeler attığını,AKSPOR hakkında kötü tezahüratlar yaptıklarını söyledi. Basında yeralan görüntüleri, ses kayıtlarını delil gösterdi.
Başbakan antremanlara başladı.Şimdi kondüsyon yüklüyor,ardından sahaya çıkacak önce tam saha prese dayalı  oyununu sahaya yansıtacak.
Yine şampiyonluğun büyük adayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder